Напишете коментар

Цитати: „Цел живот заљубена у мене“ – Јаневска Марија

Image„Не бе, нема шанси. Да идам да пијам кафе у тие кафичи кај шо иде она, кај шо сме иделе заедно? Да излагам навечер таму? Па уште и женска ако иам со мене, да мисли дека заради неа љубоморна да ја напраам сум отишол? Ти будала да не си! Ало, малата филмови си праи, уште да ме види ми фали и пак некој муабет да ми извади дека сум ја сакал. Не ја сакам бе. Никад не сум ја сакал. И не се женам. Супер ми е вака. Ќе си шетам, ќе си работам. Пари у џеб и свој човек си. Кога имаш пари, све имаш бе брат. И почит, и љубов, и среќа. Све ти е рамно. Не ми треба да ме сака. Не ми треба секое сабајле да ме буди, да ми вика дека ме сака. Не ми треба секоја ноќ мирисот да и го осеќам, не ми треба. Нејќам кафе да ми праи, нејќам да ме гушка. Има сто ко неа. Сакам само да и биде криво што ме остави така. Она на мене, ај со здравје? Она на мене? Се испозанесе, се изглупира! Сакам да ме види негде и да и биде криво, да пукне! Да види дека годините не ме стигнале и дека супер ми е без неа. Да и е јасно дека не ја сакам. Јасно да и е! И не мислам на неа, имам попаметна работа од тоа на неа да мислам. Нека и се свртат сите филмои у глаа и да сфати дека не требала да ме остаи така. И дај боже да ме види со некоја од оние моине, да мисли дека сум се заљубил, дека некоја сеа сакам, а неа никад. Никад не сум ја сакал, никад. И никад нема да ја сакам. Ама цел живот сакам да ме гледа и цел живот да и биде криво, а јас да ја гледам како пати. Цел живот да ја гледам заљубена у мене.“

– Јаневска Марија, 2013
http://www.youtube.com/watch?v=gFRNDLf_egU

Напишете коментар

