Напишете коментар

Цитати: „Секое чудо за три дена“ – Јаневска Марија

Image„Понекад мислам дека од топлово на асвалтов она ми се чинеше така ладна. Ни ладно пиво не помага, мајко му. А знаеш, еднаш одамна имав и ја шанса кај неа. Знам, знам, да не ти се верува. Епа верувај, брат. Ми пиша. Срамежливо делуваше, не личеше на неа. Спонтано некако ја викнав на пијачка. И што напраив. Се посрав. Не и пишав. Не ја побарав. Не ја викнав. Ме снема. Од друга страна, друга ќе помислеше дека се праам фраер, сум ја заебал. Да беше друга можеби и ќе прашаше кај сум, што сум, жив ли сум, да не ме згазил камион. Не бе, брат. Мене ме нема, она ко да не сум ни постоел. И да ме одмине, мислам дека нема да и текне кој сум. Не ми е јасно дали има краткотрајна меморија или не се замара за љубов. Како да ти ја објаснам. Далеку од питома. Не е оној тип што ќе те слуша. Мислам дека нема да се смири дур не добие што сака. Иде од крајност у крајност. Интелигентна, ќутлива, ладна. На исти места излагаме, ама ко да сме два различни света. Не ми е јасно дали е до мене или до неа. Или можда и двајцата сме со носот у небо. Она сигурно нема да се спушти, јас такоџе. А на крај у краева, седам вака и се мислам. Лето иде. Жени, купаќи, пиење, журки. Што се замарам па и јас. И онака со месеци нема да ја видам. Секое чудо за три дена. Ај живели.“

– Јаневска Марија, 2013
(со љубов посветено на братучетка ми Емилија Павловска)
http://www.youtube.com/watch?v=m6oqS4_f2lk

 

Напишете коментар

