Цитати: „Ваков или таков – ќе ме сакаше“ – Јаневска Марија

Image„Кога уназад вака ќе помислам на неа, све најлошо ја научив. Се` плашеше од брзи коли, а сега обожава брза вожња. Сега обожава се` шо ќе и го дигне адреналинот у глаа, ваљда зашто ја натерав да се прости од ајкулите у стомак. Не се тие за тебе, мала, не летај, и викав. Ја научив да иде на рок свирки и да слуша стари екс ју хитчиња од времето кога се родила. И купував чоколадо. Ја љубев, па ја лажев. Ја смеев, па ја разочарував. Ја научив дека не треба да им веруе на стари мангупи, туку само да се забавља. Ја научив како да користи и ја научив дека никој не смее да сака повеќе од себе. Слепо ме сакаше, а јас и покажав дека баш така не треба. Таква љубов е само за децата, и викав, ако некогаш ги имаш. Парите ништо не и значеа, а од мене научи дека ако денес немаш пари, си никој и ништо. И ги скратив крилцата и ја научив дека очекувањата треба да и се рамна даска. Јебига… И за ништо не ми беше криво бе. Нити затоа што никогаш повеќе не ме побара, ни затоа што никогаш пак не ми рече „Те сакам будало една“, ни затоа што нема повеќе кој да ми хистериша за ситници, а јас да изигравам возрасниот, па да ја чувам, да ја учам, и секогаш да и вртам глава и да и викам „Не те сакам, мала си“. Туку… ете, ми фали она искреното во неа. Она детското во неа, коа нешто немаше да и чини, па ќе направеше од оние фацине нејзини и ќе ме гушнеше со сила. Сакајќи да каже нешто ќе се откажеше. Ќе ги замоташе рацете уште повеќе околу мене. Ќе ја потпреше главата. Ќе воздивнеше. Ќе се помиреше. И ваков или онаков, ќе ме сакаше. “

– Јаневска Марија, 2013
http://www.youtube.com/watch?v=BPt2XVTRhMA

1 thoughts on “Цитати: „Ваков или таков – ќе ме сакаше“ – Јаневска Марија

Напишете коментар