Напишете коментар

Цитати: „Само мое несовршенство“ – Јаневска Марија

Image„Не дека не трагам по совршенство. Значи трагам, цел живот сум перфекциониста што бара влакно во јајце, ама ко за беља потсвесно се заљубувам во несовршените работи. Оладено кафе, дождливо утро, каллива шофершајбна, снег по целата кола, да се нервирам кога сите семафори на црвено ќе ги фатам, па ќе се израдувам за едно зелено како мало дете. Скришно да јадам чоколадо, демек се лажам сама себе дека сум на диета. Интелигентен,ама не толку убав дечко, на кој кога ќе ми текне ќе се смеам ко зелена цел ден, мускулите на лицево да ме болат. Бакнеж со нетазе избричена брада. Будење со мирис на класична машка колонска вода и топло отров-горко турско кафе. Се радувам и кога мислам дека каснам од сабајле, а всушност сум стигнала 10 секунди пред да почне предавањето. И едно изгрејсонце кога цела вечер учам над книга. Уморно, несовршено, ама сепак – само мое.“

– Јаневска Марија, 2013
http://www.youtube.com/watch?v=OBk3ynRbtsw

Напишете коментар

