Напишете коментар

Цитати: „Победникот нема право на изговор“ – Јаневска Марија

Image“И некад ќе налетам на неа. Ко филм ќе ми прелета се` што поминавме. И ко за беља на сите тие што ми се мотаа по кревет, нит на името, нит на фацата не ми текнува. Сега да ги видам, пак би ги прошол за една вечер и би си отишoл ко да не ни биле тука или би останал ако ми е ќеиф. Сеедно, брат. Од утре пак не се знаеме. Ама она… Со неа не можам да издржам да го поминам истиот филм, а знам дека целживот ко досадна реклама на рипит ќе ми се мота низ глава. Беше единствената за која сакав да бидам подобар, единствената за која сакав да се потрудам и единствената на која никогаш повеќе нема да и дозволам да ми се приближи. Затоа што љубовта е изговор на слабост, а победникот нема право на изговор.”

– Јаневска Марија, 2013
http://www.youtube.com/watch?v=YkADj0TPrJA

Напишете коментар

