2 Коментари

Цитати: „Но болно е…“ – Јаневска Марија

Image„Кога ги губиме оние кои се` дел од нас, најчесто не сме свесни за тоа. Поминува време. Поминуваат денови, месеци. Понекогаш повеќе. Понекогаш помалку. И наеднаш сет тој сјај се губи. Наеднаш доаѓа реалноста. И тогаш се` е болно. Болно е да си свариш кафе, затоа што ќе посакаш да го испиеш со оној кој ти недостига, а веќе не е тука. Болно е да постигнеш нешто за што си се надевал и да се радуваш, затоа што немаш со кого да го споделиш. И болно е. Болно е да застанеш навечер и да погледнеш кон ѕвездите барајќи да се вратиш назад. Барајќи барем еден ден повеќе. Еден ден повеќе со оној кој ти значел се` на светот. А повеќе го нема. И ги бришеш солзите. Со сета сила стануваш и се вртиш кон ѕвездите. Посакуваш желба. Посакуваш да посакаш желба… Но, болно е…“

– Јаневска Марија, 2013

2 comments on “Цитати: „Но болно е…“ – Јаневска Марија

  1. Neznaes nekogas mila moja dali telesnata zaguba ili dusevniot nespokoj se po bolni….Da sakas nekoj ili nesto ponekogas samo po sebe se podrazbira da si i spremen vo sekoj moment mmmno ti I posle se Bezrezervno sakaj go,,Blagodet e da se saka

  2. Болно е да знаеш дека некој го имаш а го немаш… јас го имам него на некој глуп и безвезен начин а уствари го немам.Со мене е а сепак далеку. Со што го заслужив јас ова што направив за да го доживувам ова, каде ли згрешив…. Можеби моја најголема грешка е што и покрај се јас те сакам се повеке и повеке, а таа љубов ме убива. Јас не сум повеке истата, не сум среќната девојка што ја знаеа, уствари среќна сум, добро глумам… Некогаш сакам да ти се јавам онака од општо да ти го слушнам гласот, сакам да заспијам со твојот глас, да се разбудам то тебе …. Неможам не сум јас на таа позиција во твојот живот, и со тоа венеам, јас не сум јас со тебе а не сум јас ни без тебе ….. Сакам да си одиш да се разделиме онака спонтано како што почнавме, а ако некогаш имам слаб момент да те побарам те молам не ми кревај ако си ме поштовал во овие 4 години не ми кревај смениго бројот направи нешто само исчезни од мојот таканаречен живот… Остани со неа, биди среќен искрено ти посакувам во неа да ја најдеш личноста која ја гледаше во мене ….

Напишете коментар

