Напишете коментар

Цитати: „Колку повеќе го повредував, толку повеќе сакав да го сакам“ – Јаневска Марија

girly 1„И не знам дали беше добро или беше лошо. Дали си правев услуга кога го игнорирав и неговото постоење и неговото присуство постојано околу мене што дефинитивно беше повеќе од случајност. Го среќавав по кафичи, на семафори, пред книжара, на улица, на паркинг, насекаде. Вртев глава, додека рацете ми се тресеа и не знаев на која страна попрво да се свртам. Му се дерев кога ќе ми се јавеше на телефон и свесно му враќав за се`. Срцето ми се полнеше ама истовремено лакомоста се ширеше постојано и веќе немаше граници. Колку повеќе неговата болка ме хранеше, толку погладна станував. Глумев среќа во друга љубовна врска која реално не постоеше, а таа глума заслужуваше оскар. И не знам дали сета таа маска која ја притискав поцврсто на мене еднаш ќе се скрши, ама едно знаев – колку полоша бев со него, толку повеќе го сакав. Колку повеќе го повредував, толку повеќе сакав да го сакам.“

– Јаневска Марија, 2012
http://www.youtube.com/watch?v=IXOn_v8yRxM

Напишете коментар

