Jer ja sam bila njegova

Image

“A katkad samo on je znao uspjeti da na meni zablista sreca koja je sijala iz mojih ociju. Kako je samo on znao da u meni probudi bes, a zatim da me nasmije kao da se sve oko mene u trenutku prestalo kretati. I katkad pomislim kako sam sve te noci uvjek nosila negov crni bluzon sa koje se osjecao miris njegove klasicne kolonjske vode i pregorene cigarete. I znam da ce me njegov bluzon, crveno vino i cokolada od maline uvjek asocirati na vodjenje ljubavi i neku predivnu golotinju. Jer ja sam bila njegova, a on bio je sve sto zelim.”

 

– Janevska Marija, 2012

Напишете коментар

