2 Коментари

Цитати: „Дечко на сиот женски род“ – Јаневска Марија

Image

Ги затвори очите, ја потисна лутината и вдиша длабоко.

„Ако така размислуваш, навистина ми е криво. Но, ова е крајот.“ – почна и го сокри погледот некаде далеку. Се обиде да допре до неа и да и` објасни дека е дваесет и први век и дека варањето не е варање кога тој е со неа, но таа го погледна и продолжи „Ако е тоа така, ти не си дечко за мене, а јас сум најмалку девојка за тебе.“ А тој се запрепасти. Очите и се насолзија, но таа со сета сила ги држеше во неа. „Јас сум девојка на еден дечко, а тој дечко може да ги има сите девојки, но сака да биде само со мене. Јас сум таква. Сега сфатив. Јас и ти сме различни светови. Страста е страст, принципите се принципи. Твојот свет е премногу луксуз за мене. Велиш не е твоја вина, сите девојки трчаат по тебе, но потсети се дека сите трчаат по ниските цени. Нашата приказна е чиста, а јас нема да дозволам да ги испоганиш сите спомени кои заедно ги создадовме. Сега си веќе друг во мојата глава. Мојата љубов замина. Не постои. Јас не припаѓам во твојот свет, а ти најмалку припаѓаш на мојот. Јас и ти не сме еден за друг, затоа што јас сум девојка само за еден дечко, а ти си дечко на сиот женски род.“

– Јаневска Марија, 2012

2 comments on “Цитати: „Дечко на сиот женски род“ – Јаневска Марија

  1. se sto imam procitano do vas prosto me ostava bez zborovi.

Напишете коментар

