5 Коментари

Цитати: „Цурата на бившиот“ – Јаневска Марија

ImageИ ми ја шета пред мене, ми се пува, за еден ден демек ме сменил со друга. И застанав ја онака, пребледено, се укопав у место. И он напраил мангупска фаца и си вика „аха ја утепав у поим.“, а јас мртва ладна го глеам вака на косо, го глеам, го глеам… и си викам, добро бе со кој памет! Напунила години у газот, ко некоја кобила – кај висока па и на штикли се испентарила, стаила црвен кармин – певаљкине од биртиине не и се рамни и опнала од оние хулахопкине со дупчиња и он со цел памет ја шета до него? Брат, ако сакаш да ме направиш љубоморна, прво неа направи ја убава. А и дај и малце памет жити се`, нема смисла, многу селотејп ќе треба да потрошиш за устана ко чорапа.

Го знаете она ужасно чувство кога новата цура на бившиот е појака риба од тебе?Ни јас.

Да си жив и здрав, ме пресмеа.
Ми го продужи животот, не за друго.

– Јаневска Марија, 2012
(извадок од “With love, Irony”)
благодарност за сликата до Fania Giacho и до RumShtangla (via twitter) за инспирацијата.

5 comments on “Цитати: „Цурата на бившиот“ – Јаневска Марија

  1. Го знаете она ужасно чувство кога новата цура на бившиот е појака риба од тебе?
    Ни јас🙂

  2. Секоја чест….одлично…. ми го продужи животот😀

  3. многу се замараш со бившиот, што значи можеби и уште го сакаш..
    еве на пример јас бившиот мој не сум го видела со месеци, може и сум го видела.. не знам и не ме интересира некој што веќе не е дел од мојот живот,а посебно не ме интересира некој што е дел од неговиот живот.

Напишете коментар

