1 Коментар

Цитати: „Јебига, како да ти кажам“ – Јаневска Марија

Image„Ми даде лажна сила кога требаше, ми даде вистинска слабост кога не требаше. Ми го подари цел свет на дланка, а потоа ми покажа дека бил само рентан на неколку недели, колку да ме импресионираш за кратко, затоа што не си бил доволно маж да ми ги симнеш ѕвездите и да ме качиш на месечината. А ниту доволно жена да знаеш да се заљубиш. Јебига, како да ти кажам, некои луѓе не ги бива за ништо. ;)“

– Јаневска Марија, 2012
(извадок од „With love, Irony“)

One comment on “Цитати: „Јебига, како да ти кажам“ – Јаневска Марија

Напишете коментар

