Напишете коментар

Те мразам затоа што не можам поинаку

Image

Те сакам затоа што знам дека никогаш нема да те заборавам. Те мразам затоа што веќе го заборавам твојот допир. Те обожавам затоа што сум само твоја. Те кријам некаде далеку од страв да не те изгубам, иако веќе не си до мене. Те заробувам некаде длабоко во мене, затоа што без тебе ништо нема смисла. Се преправам дека времето запрело, затоа што не сакам да признаам дека одамна те нема. Ја мразам зимата затоа што е далеку од март. Станав љубител на денот затоа што се плашам од ноќта. Ја мразам ноќта затоа што темнината ме потсетува дека сум сама. Те сакам затоа што ти ме научи да љубам. Те мразам затоа што проклето ми требаш. Те мразам затоа што ме пушти да си одам. Те мразам затоа што не можам поинаку…

 

– Јаневска Марија, 2012

Напишете коментар

