1 Коментар

Цитати: “Крај на приказната” – Јаневска Марија

Image

И конечно, како сол на рана, како солза на образ, како камен од срце, како мрежа на душа, се` се расплете, се` се расткаа и сета таа заблуда исчезна. И како некоја ладна свиулина ме обви, некои остри трпки по срцево и сфатив – не сум била љубена. Како да сакаа некои невидливи солзи да продрат низ мене, но со сила ја држев насмевката окончана. Не се чувствував сама, се чувсвував осамена, предадена, згазена. А тоа е многу полошо од тоа да бидеш сама. Затоа што јас не бев сама, но срцето ми беше полно, а сепак празно. Навидум сосем осамено. Сета таа љубов на луѓето кои срцето го даваа за мене, не можеше да допре до сржта и да ме згрее, затоа што јас своето срце му го предадов нему, оној за кој мислев дека безрезервно ме љуби. И сега што? Срцето ми е преполно со него, а сепак празно, ладно и замрзнато. Единствено солзите се топли, но не си дозволувам да плачам. И на крајот од краиштата што може еден мангуп со своите игри, колку што можам јас со својата искрена љубов. И ми светна. Наеднаш празнината ја исполнив сама со себе. Да, го сакав. Вистина беше. Го сакав, најповеќе од се`, од сите. И не знаев дали некогаш некој ќе сакам толку како него. Но време беше, седнав, си го отворив срцето и запишав:

Те сакам…Но, се сакам себе си повеќе.

И го скинав тој лист од книгата, го свиткав тоа парче стара хартија, го згужвав со сета сила во раката, го згмечив под прстите и го фрлив некаде далеку од мене. Ја кренав таа книга некаде далеку во спомените и земав нова, овој пат, празна. Знаете, понекогаш не е доволно да свртиш нов лист. Понекогаш треба да смениш книга.

– Јаневска Марија, 2012

http://www.youtube.com/watch?v=39sC_7yfKFg&feature=related

One comment on “Цитати: “Крај на приказната” – Јаневска Марија

  1. Devojko bravo za site tekstovi !

Напишете коментар

