Напишете коментар

Цитати: “Изгубеното” – Јаневска Марија

Image“Не е кукавички да се молчи за љубовта, но да ја премолчиш од страв да не бидеш повреден – да. Зборовите кажани од срце допираат до срце, а зборовите кажани од јазик допираат само до уши. Па затоа не ме повреди кога ми рече дека ме мрази, дека никогаш не се враќа назад. Како влегло, така од друга страна излегло. И не. Не сакам да љубам рамнодушност, ах, а колку и да ми е тешко ќе го одљубам. Рамнодушноста е отров за душата, а мојата… Мојата е преполна со живот.

И тогаш бев заљубена, заслепена. Љубев и мислев сиот свет ќе го променам. Ќе го променам и него и неговата љубов, па ќе живеевме во бајка. Но денес, денес солзите ја залечија болката и ме направија мудра – денес се менувам себе си.

И знам дека рекол дека ме изгубил, но не, тој не знае – изгубеното е само она од кое сме се одрекле.”

– Јаневска Марија, 2012

(благодарност до нашиот ЈанусТ за фотографијата)

Напишете коментар

