Напишете коментар

Цитати: “Некоја како неа” – Ксенија Николова

Image

“За сите девојки што сум ги имал, знам точно што да објаснам зошто веќе не сме заедно. Не ми била убава, не била паметна, немало муабет, се облакала ко` циркузант, другарките ме напаѓале, била некултурна, не сум  знаел што муабет да и правам, и така до 101 и назад. Ама за оваа последнава не знам што да кажам. Знам зошто не сме заедно, ама не знам како да го објаснам. Затоа кога ќе ме прашаат, во старт ги сечам и не им давам да ми редат глупи прашања. Им викам: ќе бидам брз околу тоа – никогаш повеќе со некоја како неа. И чудна работа, никој не ме прашал зошто. Ко` да знаат дека немам одговор…”

– Ксенија Николова, 2012

Напишете коментар

