Напишете коментар

Цитати: “Љубовен циркуз” – Ксенија Николова

ImageТој само ја гледаше од страна и слатко се смееше, затоа што многу добро знаеше дека тоа што таа го прави нема ништо со љубов. “Не е ни битно дали си ме заменила” – и` рече, “битно е дека не си се променила кога сум во прашање јас. И не знам како не ти е чудно да излегуваш со двајца во исто време, тој и јас – што живеам во тебе. Се` е друго, а всушност се` е исто. Затоа и не ми е битно дали сме заедно, дали те имам јас или некој друг. Ти си знаеш како ти е секоја вечер кога заспиваш со погрешен. Јас барем не правам циркуз, љубов моја. Ама ти од друга страна, си роден циркузант. “

– Ксенија Николова, 2012

Напишете коментар

